8 sep. 2021 - 14:59:26 Publicatiedatum: 30 september 2019

Nieuwe video’s bij handreiking Ojee, een NT2-leerling in de klas!

Er zijn twee nieuwe video’s beschikbaar bij de handreiking Ojee, een NT2-leerling in de klas: ‘Werken aan woordenschat’ en ‘De instructie en uitleg van de docent begrijpen’. De video’s zijn geschikt voor professionalisering en training van docenten in het regulier onderwijs.

Ontwikkeling

De handreiking Ojee, een NT2-leerling in de klas is tot stand gekomen door een samenwerking tussen LOWAN en ITTA UvA. Bekijk de video's op de website van LOWAN.

Scholing van start

Op 6 oktober start er weer een scholing Ojee, NT2 voor het regulier voortgezet onderwijs. Wilt u praktische informatie en tips over het begeleiden van NT2-leerlingen op school? Dan is deze scholing geschikt voor u. Er zijn nog maar een paar plekken beschikbaar, dus wees er snel bij.