8 feb. 2024 - 13:57:16 Publicatiedatum: 8 februari 2024

MBO Taalacademie Studiedag | vrijdag 8 maart

De kracht van taal! Kansrijke initiatieven in het mbo

Op deze studiedag zijn sprekers uitgenodigd die vertellen over goede initiatieven om de taalontwikkeling van de studenten in het mbo te (blijven) stimuleren. Dat kunnen initiatieven zijn die al lang geleden genomen zijn of recente innovatieve experimenten. Het betreft kleine goed-werkende interventies en grootscheepse campagnes gericht op taal. Doel van de studiedag is inspiratie bieden voor de lessen Nederlands, voorbeelden te geven hoe taalbewustzijn in het team op gang te brengen en ideeën te presenteren hoe taal schoolbreed op de kaart te zetten.

Download hier het programma en de beschrijving van de deelsessies.

Aanmelding

• De aanmelding en inschrijving voor de workshops is in volle gang en sluit op 29 februari!
  • Meld u aan bij info@mbotaalacademie.nl met vermelding van het nummer van de workshops waar u aan wit deelnemen. U ontvangt een week na aanmelding een bevestiging van uw aanmelding en inschrijving.

Per studiedag:

Leden: gratis |  Niet-leden: € 275,-

Lidmaatschap latere instroom:

Vanaf 10 november 2023: € 200
Vanaf 8 maart 2024: € 110,-

Ga voor meer informatie naar de website van de MBO Taalacademie.