9 nov. 2023 - 15:06:12 Publicatiedatum: 26 oktober 2023

Scholingsaanbod leesbevordering 2023-2024

Een overzicht van het scholingsaanbod 2023-2024 van Stichting Lezen en van (partner)organisaties op het gebied van taal, literatuur en leesbevordering

Stichting Lezen zet zich in om het leesplezier onder kinderen en jongeren te vergroten en biedt professionele leesbevorderaars de kennis en vaardigheden die nodig zijn om deze doelstelling te realiseren. Het ITTA draagt graag bij aan deze missie.

Voor leesbevorderaars

Achter elk kind dat zich als lezer goed ontwikkelt, staan volwassenen die stimuleren, onderwijzen en gidsen. Stichting Lezen biedt professionele leesbevorderaars de kennis en vaardigheden die nodig zijn om het leesplezier en de leesvaardigheid van kinderen en jongeren te vergroten. Ze geven graag een overzicht van hun eigen scholingsaanbod en dat van (partner)organisaties op het gebied van taal, literatuur en leesbevordering, waaronder van het ITTA.

Je kunt het overzicht hier downloaden.