17 nov. 2020 - 15:51:24 Publicatiedatum: 27 oktober 2020

Online scholing NT2 voor mbo-docenten gaat van start!

Meld u snel aan om mee te doen - start 5 november

De scholing NT2 voor mbo-docenten wordt online aangeboden en start op donderdag 5 november 2020. Er kunnen nog enkele docenten meedoen.

Meld u zo snel mogelijk aan als u geinteresseerd bent!

In deze scholing leert u hoe u met uw instructie, opdrachten en feedback kunt bijdragen aan beter begrip van de leerstof en aan de taalontwikkeling van de NT2-studenten in uw les.

Scholing NT2 voor mbo-docenten

In de scholing staat basiskennis over NT2 en de vertaling naar de onderwijspraktijk in het mbo centraal. De scholing is bedoeld voor taal- en/of vakdocenten die lesgeven in het mbo en in entree-opleidingen en die te maken hebben met enkele, of veel, NT2-studenten in hun lessen.

In zes bijeenkomsten komen achtergronden, werkvormen en tips aan de orde om NT2-studenten effectief te te ondersteunen tijdens de opleiding. De scholing voor individuele docenten (open inschrijving) start op donderdag 5 november 2020. Wij kunnen uiteraard in overleg een scholing verzorgen voor een groep docenten van uw roc.

Kijk voor meer informatie en de data van de open inschrijving op de pagina Scholing NT2 voor mbo-docenten.