6 apr. 2022 - 16:15:43 Publicatiedatum: 26 april 2021

Scholing ‘Verlengde intake in de ISK’

Start 27 mei 2021

Bij de start van het nieuwe schooljaar is het belangrijk om zicht te krijgen op de mogelijkheden van de ISK-leerling. Zo kun je de leerling in een passende leerroute plaatsen. In de scholing ‘Werken met een verlengde intake’ krijgt u handvatten om de verlengde intake bij u op de ISK effectief in te richten.

In de twee bijeenkomsten voor de zomervakantie maakt u kennis verschillende intake- en observatie-instrumenten en met de uitgangspunten bij de werkwijze voor een verlengde intake. Ook legt u de basis voor een verlengde intake bij u op school. Na de zomervakantie gaan we in op de interpretatie en analyse van de observatie- en evaluatiegegevens.

Meer informatie?

U kunt zich nu aanmelden voor de scholing die start op donderdag 27 mei. U kunt zich aanmelden via info@itta.uva.nl. Kijk bij ons aanbod voor meer informatie over de inhoud en data van de scholing.

Wilt u liever met uw gehele team een scholing volgen? Dat kan ook, neem dan contact op met Femke Scheltinga: femke.scheltinga@itta.uva.nl.